woensdag 15 september 2010

Geen AZC, wel betaalbare huurwoningen!

1 opmerking:

  1. Wat een onzinnige, waardeloze actie! Ondenkbaar dat er mensen uit oorlogsgebieden zouden moeten wijken uit Venray omdat dit zogenaamd overlast zou veroorzaken of dat mensen uit Venray voorrang zouden moeten krijgen op woningen.. het gaat hier om mensen die niks! meer hebben!
    En wat een kwalijke zaak de leerachterstand van de kinderen van deze mensen te noemen als reden dit tegen te gaan! Vol ongeloof las ik de flyer die ik vanavond op mijn mat aantrof: wat zijn de mensen in Venray toch egoistisch en onmenselijk! Ik hoop dat wij (ja wij Venrayenaren, wij Nederlanders) nooit in een oorlog terecht komen en moeten uitwijken naar andere landen voor hulp. Want ik wil er niet over denken dat daar de mensen dezelfde dingen over mij en mijn kinderen zouden zeggen!!

    Na het lezen van jullie flyer schaamde ik me om in Venray te wonen. Hoop dat deze onzin snel gestopt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen